9 de gener de 2018
Tornem de vacances de Nadal amb un company nou, l’Izan M.,
així que cal posar-lo al dia del que estem fent i li expliquem què
estem fent per incloure’l al nostre projecte.
Tot seguit, arriba l’Ivan G. de 5è A i ens explica una proposta que
va fer a la seva classe. Ens diu que va suggerir a la classe fer una
sortida al CRARC (Centre de Recuperació d’Anfibis i Rèptils de Catalunya)
de Masquefa, doncs ell va anar i tenen també basses i creu que ens
poden ajudar i assessorar. Els de 5èB estem d’acord en anar-hi. Llegim
el correu que l’altre classe va enviar al Pep i la resposta que els va donar.
Veient la resposta, ens posem a treballar de valent per trobar la millor
manera (la més econòmica i la més viable) per anar al CRARC, així que
comencem suggerint maneres d’anar-hi. Alguns proposen d’anar en tren,
altres en autocar, alguns pensen que podríem anar en bici i altres caminant.
També surt la idea que ens portin alguns pares en el seu cotxe, però
descartem aquesta darrera idea, doncs entenem que els pares treballen i que
podríem trobar altres solucions més viables.
Així doncs creem uns grups que investiguen cadascuna de les possibilitats i
que s’encarregaran de trobar preus, camins, horaris de tot plegat. Per això fan
servir els ordinadors de l’aula d’informàtica i prenen apunts de la informació
rellevant que troben.
Per altra banda, a la classe uns quants ens quedem per fer una proposta de
grups d’experts que podríem fer per repartir-nos la tasca d’investigació entorn
la construcció de la bassa.. En un principi, va costar arrencar, doncs no
acabàvem d’entendre ben bé com fer-ho, però mica en mica, amb l’ajuda de
la M.Àngels vam acabar d’entendre que ens havíem de repartir la feina i van
començar a sorgir idees.
El temps ha passat volant i ja sona la música per anar a dinar, així que
posposem les converses i les investigacions per la propera sessió.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada